onsdag 30. juni 2010

Min første

utfordring har jeg fått av Monica med bloggen moccashusside.blogspot.com
for en liten stund siden.
Dette er en koselig blogg å følge, sjekk innom dere også!
Utfordringen går ut på at jeg skal skrive 6 positive ting om meg selv og til
slutt vise et bilde av meg selv som jeg er fornøyd med.
Liker ikke å være i skuddlinja, liker mye bedre å ta bilder selv.
Skal også utfordre 6 andre til denne utfordringen, synte det ser ut til at "alle" allerede har
tatt denne utfordringen, så jeg lar denne stå åpen slik at den som har lyst
fører den videre!!!!!
Her kommer 6 positive ting om meg:
Lyttende
Rettferdig
Veiledende
Omtenksom
Omsorgsfull
Blid
og så var det bildet da.......

Marianne

9 kommentarer:

  1. Koselig å lese om deg. :)Flott bilde,så brun du var da. :)Klem.

    SvarSlett
  2. Heisann:)

    Kjekt du hadde lagt deg til som følger:):)
    Ha en super duper fin sommer:):):)
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  3. Den er ikkje enkel den utfordinga der nei:) Men du klarte deg jo flott! Så brun og fin du er!:) Moro å lese litt meir om deg:)
    Tusen takk for helsingar du legg igjen hos meg, eg blir så glad!:)
    Ha ein nydeleg kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Hej og takk for koselig kommentar inne hos meg =) Fint bilde av deg =) Ha en flott dag videre =) Klem

    SvarSlett
  5. Den utfordringen klarte du med glans : ) Koselig å lese mere om folk bak bloggene : )
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Koselig å lese om deg, og du ser både snill og trygg ut på bildet =)Alltid hyggelig å bli litt mer "kjent" med personen bak bloggen.

    SvarSlett
  7. Seks flotte egenskaper å ha, og flott med bilde til. Det er som andre her sier hyggelig å se personen bak bloggen. :)

    Sier samtidig tusen takk for hyggelig kommentar, og hjertelig velkommen som følger! :)
    Skulle du gjøre alvor av å ta turen hit så må du si ifra. Her er både hjerterom og husrom, varm kaffe og en skravlete Hulder. :)

    SvarSlett
  8. Den utfordringen tok du jo på strak hånd! Takk for koselig kommentar hos meg, oppskriften på sjokoladekaka kommer! Jeg skal bare sjekke ut om den tåler fryser'n først!

    SvarSlett
  9. Hei Marianne og takk for koselig kommentar. Jeg la den nye "skjermen" uttapå den gamle ja,sydde en løpegang som jeg tredde en snor i og snurpet sammen. :))

    SvarSlett