søndag 5. september 2010

Shoes wallstickers

Heldige meg jeg vant denne gangen en wallstickers
Shoes
hos Hilde Heimdal,
ja ja rydda litt før fotograferingen idag, ser ikke sånn ut i hverdagen her
hos oss. Har tross alt to tenåringer
i huset:)
Har også fått malt skohylla hvit nå i helgen.

For noen uker siden var jeg så heldig å vinne en Velkommen Tilbake
stickers også hos Hilde Heimdal. Wallstickersene kan kjøpes

Tusen takk for flotte gaver.


Sammen med Shoes wallstickersen lå det en tilleggspresang,
denne skal dere få se resultatet av litt senere.

Velkommen til nye følgere og nyt uka som kommer.

Marianne

4 kommentarer:

  1. Ja, sannelig var det ryddig i gangen:D
    Men slike veggord gjør seg virkelig, det ble supert!

    Ha en fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Kjempefint. Liker fargen du har i gangen. :)Ha en fin kveld. :)Klem.

    SvarSlett
  3. Hei på deg,du er velkommen til å følle bloggen min også,klem fra Sissel.

    SvarSlett
  4. Så fint det ble, det gjør seg utrolig godt med slike veggord!

    SvarSlett