lørdag 19. juni 2010

Jeg fant, jeg fant........

Ja denne fikk vi til vårt bryllup for snart 17 år siden.
For en ukes tid siden var jeg på
Vesar`s bruktbutikk på restavfallsmottaket på
Skoppum i Vestfold
og fant
"lillebror`n!
til denne bryllupspresangen vi fikk for snart 17 år siden. Og ikke kostet den mye heller, hele kr. 35,- og det er krystall.
Syntes den har vært så flott i alle disse årene, mange mange telys er brent i den.
Den quiltede duken har jeg selv lagd.

Nå er det tid for å fortsette å følge bryllupet i Sverige.

Lørdagshilsen fra
Marianne



2 kommentarer:

  1. Hei,så artig at du fant lillebroren. Kjempefin duk du har sydd. Ha en flott dag,skal bli spennende å se at Victoria får sin prins i dag.:)Klems.

    SvarSlett
  2. Hej artig du fant lillebroren da. Min mor me har en slik og lyset brenner kjempe fint i desse. Ha en flott laurdag videre klem fra Monica

    SvarSlett