mandag 5. juli 2010

Lilla med polkadotter.

Kjøpte denne vannkanna og formene på

Søstrene Grene på Sandvika Storsenter. Noen dager etter så jeg

i den nye Green Gate katalogen at lilla er tingen nå i høst......vinter......Ja dette

fant jeg etter å ha fulgt en av dere andre bloggere.

Ja, har kommet et skritt videre og har funnet ut koblingstasten til linkingen. hi, hi det

tar litt tid å finne ut alle løsningenen her inne.

Denne pelargoniumen er en duftplante som ble kjøpt som stikling

i slutten av mai måned. Første blomstring her hos meg. Det er en Royal Ork.

nydelig blomst.

Don Shiverton er en ferskenfarget stjernepelargon.


Denne er jeg mere usikker på, kan ikke tyde skriften på navnelappen, spennende
ser nesten orange farget ut. Nytt bilde kommer når den springer ut.

Tusen takk for hyggelige kommentarer fra dere mine følgere.
God sommer til alle som er innom og titter
her hos meg.

Marianne





1 kommentar:

  1. Lilla er lekkert, så det tar vi gjerne;) Nydelige planter og flotte krukker du har kjøpt!
    Takk for hyggelig hilsen, ryggen går seg nok til..igjen;)
    Du hadde så mange koselige innlegg her, så jeg legger meg som følger.
    Ha en god dag og klem fra meg;)

    SvarSlett