fredag 3. desember 2010

Flax eller

ikke.

Litt stæsj på zinkhjertefatet mitt, fyrstikkesken er dekorert

med et minibilde av "Lille" katten vår.

Bingoflax fikk jeg av mannen min på onsdag, men orket
ikke å skrape det før igår. Yes det ble
gevinst denne gangen. Kr. 30,- så det
blir nok å bytte det i et nytt lodd, mere spenning i vente.
Blir alltid veldig glad når jeg får små tilbakemeldinger/hilsninger fra dere som er innom. Har sett at det er veldig mange flere som er innom enn de som legger igjen et spor.
Vil ønske dere en superflott kommende helg.
Marianne


3 kommentarer:

  1. Hei Marianne!
    Så gøy at du liker skiltene mine. Kjempe gøy hvis du kommer innom en tur vettu. Butikken er knadd i masse flotte varer. Kommer til å ha både langåpent og søndagsåpent nærmere jul. Følg med på Bloggen!

    SvarSlett
  2. Heisan.
    Titter innom hos deg.
    Fine ting du viser her.
    Kanskje du har bedre flax neste gang :)
    Ha en fin fredag og god adventshelg.

    SvarSlett
  3. 30 kr!!!..du ligger på samme flaksnivå som meg:O)
    Netttopp ferdig med min første krans noensinne til ytterdøra..den ble grei nok;)
    Nyt kvelden og klem fra meg;)

    SvarSlett