fredag 13. august 2010

Blomsterutstilling......

Imorgen og søndag er det Pelargoniumutstilling på Karljohansvern
i Horten.
Det blir salg av stiklinger og utstilling av bortimot 200 planter. Gleder meg
veldig til å se og helt sikkert kjøpe meg noen
nye stiklinger.
Åpningstidene er lørd. fra 1400-1700 og sønd. fra 1200-1600.

"Lørdag 14. og søndag 15.august blir det utstilling av pelargonier på Galleri KJV i Horten. Ole Fadum stiller ut malerier i galleriet og vi stiller ut pelargonier i forgården. Temaet i år er villarter og duftpelargonier + at vi vil vise dverger og miniatyrer.Det vil bli salg av stiklinger. Vi vil også selge pelargoniumbakst til inntekt for Art Aid.Her finner dere litt info om galleriet: http://www.mil.no/felles/fakt/karljohansvern/start/Stoppesteder/article.jhtml?articleID=170997Det skjer mer på Karljohansvern i Horten denne helga: Det er Oslofjordens Revyfestival den 13. og 14.august. Preus Museum (fotomuseet) viser bilder av Robert Adams i tillegg til den faste utstillingen. Det er åpent i Rosehagen Kafe og vinstue begge dagene og hos "Jentene i kjelleren" (kunst og brukskunst) på søndag"


Ønsker alle som er innom meg en fin fredagskveld og håper på litt bedre vær imorgen.
(Regner her idag)

Marianne

2 kommentarer:

  1. Hei på deg, jeg stresset svært sist jeg var innom, men flott at du kom med på giborten min omsider;)
    Det foregår tydeligvis rundt deg i helga. Jeg har forlatt solfylte trøndelag for et regnfyllt østfold og skal snart hente i barnehage, så jeg skal kose meg uansett vær;)
    Kos deg i helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Koselig at du vil være med på min lille giveaway:)
    Kos deg på Pelargoniumutstilling :)
    KLem Hege

    SvarSlett