torsdag 5. august 2010

Wow, dette er mitt yndligsbilde.

Denne akvarellen er malt av min svigerinne, jeg kjøpte dette
flotte
bildet på en av hennes utstillinger vinter`n for to år siden. Ja Joanna, jeg stortrives med dette bildet i stua.
Har vært lite blogging her i det siste, vi kom hjem fra en vidunderlig
ferie i Tyrkia forrige lørdag og jeg har siste ferieuka nå.
Til mandag starter alvoret med 100% jobbing igjen, gleder meg veldig siden
det er veldig lenge siden jeg var i full jobb.
Kommer tilbake med flere bilder og historie fra min ferietur litt seinere.
Takk til mine følger og takk til dere nye følgere i løpet av sommer`n.
Marianne

2 kommentarer:

  1. Sannelig var det lekkert!! jeg er så glad i valmuer og prestekrager, så dette hadde jeg gjerne hatt på veggen selv.
    Ha en god jobbstart, men nyt helga først!!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Det var et nydelig bilde svigerinnen din har malt. Lykke til på mandag, men som Tovepia skriver; nyt helga først. Klem fra meg

    SvarSlett