mandag 16. august 2010

Jeg vant, jeg vant....

Ja første gevinst i give away til heldige meg.
Var så heldig å vinne denne flotte wallstikers`n hos

VELKOMMEN TILBAKE

Den skal få plass på utgangsdøra når yttergangprosjektet blir ferdig.
Dere får vente til det blir klart, da skal dere få se
hvordan det blir.
Ja Hilde det kommer bilder
om litt, så det er bare å følge med videre her hos meg.
Takk for alle som besøker meg, hadde vært hyggelig om noen flere la igjen en liten
hilsen da, men men tiden flyr nok fort for dere også.
Marianne


3 kommentarer:

  1. Hei:)
    Gratulerer så mye med den flotte stickersen:D Den blir sikkert kjempelekker!!! Gleder meg til å se!! Tusen takk for koselig kommentar hos meg <3 Klemmer

    SvarSlett
  2. hej =) og takk for koselig kommentar. Gratulere så mye med Wallstickersen. Gler meg til og se bilda =) Klem fra mocca

    SvarSlett
  3. Hei Marianne :)))

    Ååååå gud så heldig du da!!! Grattis da ♥ Den var kjempeflott...og gleder mej til å se hvordan det blir :))

    Takk for kommentarer :))

    Ha en fin uke videre...

    Klemmer...♥

    SvarSlett