fredag 6. august 2010

Vil bare
ønske dere alle en fin fredagskveld.
Marianne

7 kommentarer:

  1. Takk det samme! Her kom regnet etter en flottt og varm dag.
    Kos deg i helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Siden det er så dent nå, får jeg heller ønske deg en god fredags natt =) Nydelig bilde du har tatt av pelargoniaen, fint utsnitt og dybde i bildet.

    SvarSlett
  3. Pelargonia er så fine. Herleg farge på den der.
    Ei riktig god helg til deg :-)
    Klems

    SvarSlett
  4. Hei, gøy at du vil være med i mitt lotetri. Fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Vi har kost oss masse på sjøen :) Håper du har hatt en fin søndag også! Tusen takk for koselig hilsen hos meg:)

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde! Og takk for hyggelig hilsen!

    Ha en fin kveld! Hilsen Nins

    SvarSlett
  7. Så fint bilde, nydelig farge!!

    Tusen hjertelig takk for den koselige hilsenen du la igjen hos meg. Vi hadde en utrolig koselig kveld på vår 8 års dag.

    Klem Elizabet

    SvarSlett