lørdag 23. oktober 2010

Elling ......

Reitan har malt dette lille bildet.
Kjempeglad er jeg i det.
Syntes blide ble mye flottere, kom liksom mere frem
med denne lyse passpaturen enn denne svarte som jeg har hatt nå i ca 4år. Hva
syntes du?
Jeg er i hvertfall ikke i tvil.
Det er Elling Reitan som har malt det lille
bildet mitt.
Sammen med bildet fikk jeg
også denne flotte boken med mange av hans andre
bilder i.
Elling Reitan er kjent for sine svarte og hvite siluetter som
er blitt en gjenganger i hans bilder.
Spesielt og spennende, når en vet dette er det lett å
kjenne igjen et bilde av
Elling Reitan.


Dersom du ønsker å se flere av hans bilder har du link til hans side er:
Her er et lite utsnitt fra boka, der dere kan se
siluettene.
Dette var et lite kunstneriskt innslag fra meg.

Ønsker dere alle en
flott helg.


Marianne



6 kommentarer:

  1. Ikke i tvil, det lyse passepartouet var flottest! Han er en kunstner jeg selv liker, han har fargerike bilder, men mye i blått. ..men jeg har dessverre ikke noe av ham. Han er jo en trønder også;)

    Ha en fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Kjempemykje finere med den kvite pappen rundt bilde.
    Utruleg fine bilder, med varme fine farger.

    SvarSlett
  3. Hei Marianne
    Nydelig bilder...jeg er enig med deg det kledde en hvir ramme bedere.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  4. Bilder blir kjempe fine med lys over. Fikk meg på tanken om at jeg bør gå i boden min å hente lyset jeg har som skal være til bilder:)

    Angående julestjerna spørs det om det går å ha noen større julestjerne enn den som pleier henge oppe i adventstiden hos meg.....jeg får bare måle opp å se:)

    SvarSlett
  5. Helt enig! Det "forsvant" litt i det sorte, og fargene kom virkelig til sin rett i det hvite. Flotte bilder! :)

    SvarSlett