tirsdag 5. oktober 2010

Innekos, perler på snor...

Har høstferie og igår var ungdommen og jeg på en liten
Harrytur til Sverige. Nordby shoppingsenter der Panduro hobby
var en av butikkene som ble saumfart. Har kikket i katalogen fra før av
og hadde ønske om denne hobbypakken til å perle disse
hjertene. Det er 10 hjerter i pakken, tynn tråd og perler, alt dette
til den nette sum av skr. 119,- , ja ja blir jo ikke så
mye pr. hjerte da når en trekker
fra svenskekursen:)

Syntes det er gøy med slike
småprosjekter jeg,
har du et slikt prosjekt på gang?
Hadde vært morro
å høre hva akkurat du holder på med!
Marianne



6 kommentarer:

  1. De hjertene var lekre.
    Høres fristende ut med tur til Nordbysenteret, synd vi bor så langt vekke.
    Jeg har altfor mange prosjekter (som vanlig)på gang, men for tiden går det stort sett i strikking.
    Ønsker deg en fortsatt fin høstferie.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Så nydelige hjerter til pynt!
    Jeg har såå mange prosjekter at det nesten er for mye, men det går nok i hekling og strikking;)

    Kos deg i ferien og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så fine hjerter, veldig flott med sånne små, overkommelige prosjekter. Jeg har jo sydd noen stoffhjerter jeg, da. Det er også passe stort prosjekt. ☺

    SvarSlett
  4. Ser der ja! Jeg var på en interiørbutikk i dag og siklet på perlehjerter der de billigste var av den nette sum av 25,-!! Dine var bare enda søtere..
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Ja det synes jeg. Når datteren var mindre var jeg storforbruker av slike pakker fra panduro. Nå har vi avansert litt og finner på tingene selv, etter å ha fått mange gode ideer fra disse pakkene. Jeg synes hjertene ble skikkelig flotte og det er noe som man kan ha fremme hele året.

    Ønsker deg en nydelig onsdag. Varme klemmer fra Elin:)

    SvarSlett
  6. Takk for hilsen fra deg. Så søtt hjerte du har laget! Ønsker deg en fin dag også.

    SvarSlett