onsdag 27. oktober 2010

Heldige meg! Kunne ikke vente

til hentelappen kom i postkassa. Gikk via internett og fikk skrevet ut
hentelappen.
Heldige meg vant konkuransen inne hos Hege med
http://www.cutencoolhouse.com/ Det var på facebooksiden hennes det var værvekonkuranse og jeg var
heldig å vant
gavekort på kr. 200,-
Har lenge ønsket meg et fat til telysestakene mine, noe som passet til
lyshuset mitt!
Det var et sett på 3 hjertesinkfat til kr. 245,- på bildene er det
mellomstore fatet avbildet. Helt hærlig syntes jeg.
Kjøpte også en pakke med 6 blomsterpinner
med tavlemalingsskilt.

Her har det vært skikkelig høstvær idag, regn og blåst og guffent ute.
Da var det godt å komme hjem å stæsje salongbordet litt
ekstra. jeg er superfornøyd.
Skal nå igang med baking av en Oreokake som skal
med til jobben imorgen. Har nemlig bursdag.
Vil også ønske alle mine nye følgere velkommen,
håper dere vil trives her hos meg og
kanskje få noen
ideer.
Takk for hyggelig ord dere legger igjen hos meg.
Marianne

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med premien :-D Skjønner at du ikke klarte å vente ja ;-) Gratulerer med morgendagen - hipp hurra for deg :-))

    Her tror jeg vi er overrumplet av årets første høststorm :-/ Nå skal jeg tenne litt lys, finne noe kos musikk og sette meg ved symaskina :-D

    Ha en fin kveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Hei Marianne :)))

    Åååååå gud så fint du har pyntet!!!!! Og så stilig du har skrevet på dem plomsterpinnene!!!! Utrolig flott!!! Kjempeflott sinkhus oxså ♥

    Ha en herlig uke videre ♥

    SvarSlett
  3. Så fint fat og det passet kjempegodt til huset.
    Grattulerer så mye med dagen i morgen.
    Ønsker at du får en fin bursdag.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med kjempefin premie.
    Gratulerer så mye med morgendagen, kos deg masse og nyt dagen din.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen i dag.
    OG ikke minst premien du vant.
    Så fine ting det var i pakken.
    Ny dagen og kos deg.
    Klem :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med både premie og bursdagsfeiring! Moro når man får sånne skjønne overraskelser. :)

    Stakars lille pusen sin, men det må jo til. Nå slipper den bli skummelt syk. Må berømme de herlige stemningsbildene også. Som du skjønner har jeg bladd meg ned, og fått med meg de siste innleggene. :)

    Hipp hurra for deg! -Litt på etterskudd, men bedre sent enn aldri. :)

    SvarSlett