torsdag 14. oktober 2010

Give away hos meg!

Ja jeg har rundet 1000 visninger og snart blogget i et halvt år.
Hadde ikke "tenkt" å begynne med blogging jeg,
men fant noen blogger som jeg begynte å følge med på. Så
har det bare ballet seg på. Å angre, NEI det har jeg ihvertfall ikke gjort.
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer fra dere, de varmer
utrolig godt.
Gevinsten blir som avbildet et par hjemmestrikka grytekluter og vaskeklut.
Tenkte jeg skulle følge de vanlige reglene for give awayen.
1. Du får 1 lodd ved å komentere under her.
2. Du får 1 lodd ved å linke min give away på din blogg med link hit.
3. Du får 1 lodd ved å legge deg til som følger.
Dersom du ikke har blogg fortvil ikke, legg bare igjen epostadressen din.
Skriv hvor mange lodd du har tatt.
Trekning 7. november, da har jeg blogget i 6 måneder:)
Ha en fin høstkveld.
Marianne

37 kommentarer:

  1. Jeg blir med!! Herlige farger på grytekluter og vaskeklut!!
    2 lodd til meg;)
    Ha ei riktig god helg! Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så gøy! Jeg er med! To lodd til meg, takk:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott premie,
    og grattis med 1000 visninger.
    Jeg tar 2 lodd.

    SvarSlett
  4. Hei♥
    Gratulerer:)

    Eg ønsker å takke deg for slike fine ord♥

    Nyt helga:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  5. Gratulerer med snart 6 måneder :)

    Jeg deltar gjerne på feiringen, har linket og følger og tar 3 lodd :)

    Nyt helgen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Blir gjerne med på giveaway hos deg :-) 2 lodd på meg :-D Klem fra Siv

    SvarSlett
  7. Glemte å si at jeg har kommentert, lagt til som følget og linket i vei = 3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  8. Så flotte ting! Her vil jeg gjerne være med! Tar 2 lodd jeg da, la meg til som følger.

    Spennende med hage, må lese meg bakover i bloggen din!

    SvarSlett
  9. blir også med..3 lodd på meg.:-)

    SvarSlett
  10. Hei!

    Så fine premier!

    Jeg tar tre lodd!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  11. Vil gjerne være med på feiringen.
    Nydelig premie.
    Trekker 3 lykkelodd.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  12. da fant jeg ut hvordan det gjøres, så jeg har linket til give away'en din i bloggen min også. Altså tre lodd til meg. :-)

    SvarSlett
  13. Gratulerer.
    Vil gjerne være med på giveaway
    Nydleig ting du gir bort.
    Jeg har nettopp lagt meg til som følger.
    Ta 3 vinnerlodd som deg.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  14. 2 lodd til meg, gleder meg til å følge deg!
    Håper på å vinne de flotte premiene!!
    Fredagsklem fra meg.

    SvarSlett
  15. Gratulerer, følger deg gjerne vidre jeg ograe 3 lodd=) God helg.

    SvarSlett
  16. Så morro med jubileum snart!! Det må feires altså :)
    Må jo også takke deg for alle de fine kommentarene du legger igjen hos meg. Det varmer virkelig. Er jo ikke alltid like flink til å svare tilbake, men jeg skal bli bedre ;P

    Ønsker deg en flott helg.

    Klem Madelén
    PS: 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  17. Heihei :)
    Gratulerer med snart jubeleeum:)
    Her vil jeg gjerne være med:)
    3 lodd på meg:
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/give-away_24.html

    klem fra siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  18. Hei :) Så koselig at du ville være med på min giveaway. Jeg vil også veldig gjerne være med på din :)

    SvarSlett
  19. Hvordan har jeg klart å misse denne da..? Selvfølgelig vil jeg veldig gjerne være med. Nydelige farger, og spesielle og herlige grytekluter. :)
    Følger opp med full pakke lodd, og ønsker deg en riktig god natt. :)

    SvarSlett
  20. Så nydelige :) Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Her er linken: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/giveaway-hos-marianne-pa-apenes.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  21. Hei!
    Jeg vil gjerne være med å feire dine "hits" og dine 6 måneder med blogging:)
    Herlige farger på grytekluter og vaskeklut:)
    3 lodd på meg!
    Ha en fin helg!
    *Inger*

    SvarSlett
  22. Hei! så fint med hjemmestrikka! Dårlig å strikke sjøl, så har kjempelyst til å vinne! :)

    1 lodd

    Mvh

    frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  23. Gratulerer! Og så flott med hjemmelaga gave ;)

    Ble 2 lodd på meg ;)

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  24. En koslig blogg du har, gratulerer med 1000 visninger. Skulle gjerne ha vunne give awayen din, så fine fargar. 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  25. Hei hei!
    Kose lig blogg du har.
    Tar 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  26. Hei, flott premie. 2lodd til meg :)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  27. Så nydelig blogg du har. Gratulerer med 1000 visninger. Jeg skal iallefall bidra med mange flere visninger ;) Jeg vil gjerne være med på din give away og på meg blir det tre lodd. Ha en super kveld. Klem.

    SvarSlett
  28. Tillykke - sikke en fin blog du har. Jeg vil snuse lidt omkring :-)
    Jeg er med på 3 lodder

    SvarSlett
  29. Så fine :) 2 lodd til meg og jeg krysser fingerene ;)

    SvarSlett
  30. Jeg blir gjerne med jeg
    2 lodd på meg :)

    hilsen,Katla

    SvarSlett
  31. Blir gjerne med på dette. 2 lodd på meg :-) Flott blogg du har :-)

    SvarSlett
  32. Gratulere :-) Eg e me... 2 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  33. Gratulerer med mange besøkende! Jeg blir gjerne med i give awayen med 2 lodd! Kjempefin premie!!

    SvarSlett
  34. To lodd til meg, dersom jeg rekker det. Følger og kommentar

    SvarSlett